marți, 18 martie 2008

Rafting


In fiecare clipa invatam, un proverb spune ca de la firul de iarba si pina la Supremul Absolut (Dumenezeu Tatal ) fiecare imi reprezinta maestrul. 
Ce va pot spune dupa o astfel de aventura este faptul ca sunt fericit ca am avut aceasta sansa de a experimenta si raftingul. Aventurier de mic, imi aduc aminte ca pe vremea lui Ceausescu mama a mers cu mine la tribunal sa dea declaratie ca e de acord sa ma lasa sa practic parasutismul. Aveam doar 16 ani si jumatate. 
Intelegerea a ceea ce am facut a sosit mai tirziu, atunci cind am avut capacitatea de a analiza in mod constient fiecare clipa a vietii. Ma bucur si astazi de toate aceste clipe le regasesc cu dragoste la fel de vii si de intense in sufletul meu. 
In aceasta aventura de rafting am inteles un aspect important si anume : ASCULTAREA. 
De ce imi permit sa afirm asa ceva. In barca eram doar noi prietenii, dar atentie - cu totii marcati de o personalitate puternica. In aceste momente am constientizat practic ce inseamna o echipa in aceeasi barca si ce inseamna sa ASCULTI cu luciditate de Cirmaci. 

Costica Cojocaru

Niciun comentariu: